Söndag



Tur man har en storasyster som kan hjälpa till att dra på stövlarna.









Nova har haft hennes första simlektion idag så både Anna & Macke följde med henne. Då fick jag och Lilly också hitta på något skoj så vi åkte till leklandet. Jag fick minsann tränga mig in i alla gångar och åka bana med skrållan. Sen åt vi pannkakor såklart och innan vi åkte där ifrån köpte jag en ballong till henne och en till Novisen.

När vi kom hem åkte jag till nacka forum o handla lite nya kläder och bakgrejer. Så ikväll har jag bakat godingen ovanför så det är matkoma här just nu.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det syns verkligen på utseendet att ni är släkt ;)

2011-10-24 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0