Vilsen

Borttappad 22-åring sökes. Att jag inte tappat bort mig mer än jag gjort har jag min iphone att tacka. Tack Jobs.
Ska man gå på fram, bak eller mitten på t-banan? Tja det står inte på min SL-app och trots att jag flyttade för en månad sedan lär jag mig aldrig. Jag läser liksom bara vilken vagn jag ska ta varje gång utan att komma ihåg om det är fram bak eller mitten jag ska stå på om jag ska till centralen, hötorget, slussen eller vart jag nu än ska.
Snälla skriv en bok o skicka, eller ännu bättre fixa en app till det med.
Näe, men börjar väl komma in i stressen, tempot o sinnet för att hitta lite bättre. Lite.
Men lantis tjejen försvinner aldrig. Gotland i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0