Bestäm dig

Vad har jag gett mig in på? Inte ska man kämpa mot gråten på dagarna och inte heller gråta sig till sömns? Hur i helvete kunde jag intala mig själv att jag skulle må sååååå bra av detta och utvecklas o hej o hå.

Det gjorde så ont i hjärtat och hela kroppen att lämna Fredrik. Åka ifrån vår lägenhet, vårt liv. F säger "Klart jag vill att du ska komma hit till mig men du ville testa på detta så ge det en chans. Jag kommer alltid finnas här för dig".

Intervjun på MQ ringen på södermalm gick bra. Ska jobba nästa torsdag sen se på lägenheten på fredag.

Nu är jag på vår soliga ö. Bakar kakor inför ett minifirande av födelsedagen på måndag (fyller dock den 24e).

Nej ska dra på mig löparskorna och gå en runda i mitt Källunge.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är inte alltid så enkelt och lättsamt att "utveckla sig själv", men oftast får man ut nåt gott av det. Va mysigt det lät att gå promenad i källunge. Saknar det, inte som att traska runt på cykelbanorna i stan...

2011-09-09 @ 21:35:28
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0