Nobody said it was easy

Jag kan inte åka hem till Gotland på ett tag. Jag klarar inte av att lämna den där ön.
Så därför måste jag välkomna Stockholms stad med öppna armar och se möjligheterna.
Är så glad för min tjänst på Sergelgatan. Fått lära mig massa nytt med bankningar, på datorn, siffror, siffror, siffror. & kollegorna är fantastiska. Väntas aw på onsdag, födelsedagsmiddagar veckan därpå.
Malin, min fina Malion mår bra i Sydafrika. Tack&lov. Händer det henne något hoppar jag. På riktigt.
Fredagsmys ikväll. Är så glad att jag tacka nej till lägenheten i Solna och valde att bo hos min moster med fam. Trots det känns det lite ensamt, men det är bra att stå på egna ben ibland.
Fyra veckor kvar tills F kommer hit. Funderade på att åka till fina gbg nästa helg men hoppar nog över det.
Osammanhängande men äh, ni måste ju veta att jag lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0