Sthlm

Fått jobberbjudande på två ställen. Heltid på Ringen på södermalm och på Sergelgatan. Sa dock till sergel att jag gärna vill provjobba en dag o känna av hur butiken är o så innan jag bestämmer mig för vilken butik jag vill jobba på. Så i morgon kör jag ett par timmar där, sen ville ringen att jag skulle komma till dem för att de ville visa mig hur mitt schema ska bli där isf.
Oliven kom hit till mig igår. Gick på stan hela dagen o shoppade, lunchade o fikade MEN glömde gå på systemet. Kom på det 15.08 trots att vi pratat om det innan och att jag dessutom laddat ner systemetappen för att hitta närmsta bästa. men moster och macke hade sprit hemma så det löste sig. & jag fick iaf med mig en ny kofta, klackar och underkläder.
Axwell levererade grymt bra vid frihamnen igår. Herregud vad folk. Jag tyckte det var mycket folk på Kallis i sommras men det här var helt insane. Åh vad kul vi hade! Vi dansade hela natten så idag värker det i kroppen.
Kom hem runt halv 5 tiden i morse och vid ca halv 7 kom Nova in o la sig med armar o ben över mig. Var ju sådär pigg då kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0