this sounds like an awesome idea

Jag tänker kidnappa Fredrik. Droga honom när han sover. Knöla ner honom i min resväska.
Ta med honom till Stockholm. & låsa in honom i min lägenhet.

Så då blir han tvungen att hoppa av skolan. & spendera varje ledig minut med mig i storstaden.

Han tycker dock att jag ska strunta i allt som heter Stockholm. Men jag behöver göra något nytt. Utvecklas, få fler erfarenheter. & vad är det värsta som kan hända? Precis. Då finns alltid Göteborg här och Gotland där på andra sidan.

Ps. Mobilen skulle i fungera efter en halvtimme i förrgår. Igår skulle den fungera någon gång under dagen. Funkar den? Nope. Idag blir tele2 stämda. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0